Jumaat, 20 April 2012

MUQADDIMAH

Assalamu'alaikum,
Firstly, aku nak bagi peringatan untuk diriku dan para pengunjung budiman, bahawasanya, segala apa jua perkara yang tercatat di dalam blog ini, adalah pandangan peribadiku semata-mata berdasarkan penelitian selama hampir 20 tahun. sudah tentu ia tidak bernada mutlak dan ada kelemahan di sana sini. maka, sekiranya ada perbedaan dan salahfaham, aku harap kita kembali semula pada sifat fitrah, sebagai hamba ALLAH, iaitu merendahkan sayap dan ikhlaskan hatifikir. kesudahannya, aku serahkan segala yang tersurat, kepada ALLAH, tuan punya pembendaharaan seluruh ilmu.
 
Akhir qalam, mutiara kata untuk diriku yang serba lupa lagi jahil, dan buatmu ikhwan dan akhwat, "setiap kali aku menggali jauh ke dalam, aku semakin sedar bahawasanya, diriku hakikatnya, masih tidak tahu banyak perkara tentang rahsia ilmu kehidupan..."

Aku doakan segala yang ternukil, dapat memberi manafa'at kepada penyatuan seluruh ummat.

SubhanallahiwalhamduliLlah,
BarakaLlahufikum, aamiin.

Raudhatul Ikhwan;
Mohd Ariffuddin Syamsuddin
Batu Burok, Kuala Terengganu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan